UTÅLMODIG SOM FY

Djiiisezzz & jøssenavn så utolmodig man kan være da. Jeg har begynt på siste fase på camper’n – men nå må jeg ta meg en laaang pause. Mest sannsynlig til i mårra. Jeg har fått lånt meg en boremaskinen og borer av typen til søstersen..

..samt kjøpt soppdrepende konsentrat til den nette sum av 89 kroner. Med blandingsforhold 1:10 kan jeg bekjempe sopp til krampa tar meg, hehe. Det kan jeg leve med.

Så bora jeg hull hist og her for å spraye middel inn i områdene i veggene som var utsatt for soppangrep..

..samt at jeg klikka bananas med sprayflaska på de områdene jeg hadde skrubba reint før jeg leverte camper’n til avfukting.

Og nå må jeg da altså vente til det stoffet har tørka. Det er selvfølgelig veldig fornuftig, jeg skjønner det. Det er jo innmari sterkt og det er nok ikke det smarteste jeg kan gjøre å puste for mye av det der ned i lungene. Men la det bare være stadfesta en gang for alle – æ fordræg ikkje å vente!! Hjelper overhodet ikke å tenke at jeg venter på noe godt. Jeg er utålmodig som fy, sånn er det bare 😉

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg