UT AV DRØMMEVERDEN

I dag er jeg trøtt i trynet, altså.. er enda ikke kommet ut av drømmeverden, jeg..
Som jeg trodde, så sovna jeg som en stein i går kveld – selv om det ble litt seinere enn jeg hadde trudd før jeg la meg.. og har sovet som en stein i natt.
Våkna faktisk ikke før rundt 7.30 når det begynte å bli mye aktivitet på parkeringa utfor her.
Så sovet godt har jeg..men jeg har drømt.. og når jeg har sånne drømmer som i natt, der jeg veit at symbolikken prøver å fortelle meg noe viktig – så bruker jeg faktisk en del energi, og “blir” i drømmeverden lenge etter at jeg er stått opp. Og da er jeg også veldig dradd i trynet om mårran..eller rettere sagt i øya. Mye mulig at mange av dere vil riste på hodet nå, men det er akkurat som om jeg bruker energien og øynene på å se “innover” for å klare å få med meg det som er viktig.
Så nå kjenner jeg at jeg må bruke litt tid på å gå igjennom ting og tolke de – for det skal sies, jeg har ikke til dags dato tatt feil FOR MEG SELV når jeg har tolket mine egne drømmer. Tvert imot, så har det mang en gang hjulpet meg til å se ting klarere og å ta rett avgjørelse når jeg har vært ved en skillevei i livet.. Så når Universet hjelper underbevisstheta mi til å sende signaler – da lytter jeg..

(bildet er lånt på nettet – men fant ikke opphavet)

Men nok søvn og drømmeprat nå..
Jeg sitter som vanlig med kaffekoppen min jeg, og glor ut av vinduet.. og i dag ser jeg faktisk antydning til lyse flekker på den ellers så mørke morgenhimmelen. Ikke har det snødd noe i natt heller… Herlig!

Ha en nydeligvakker torsdag da, folkens

14 kommentarer
    1. Dette er spennede!
      Jeg drømmer også mye – og av og til må jeg tolke… Og ofte er det uforståelig – men jeg drømmer en del om fortiden – og at jeg er på steder jeg har revet meg løs fra..

      Lag deg en fin dag 🙂

    2. spennende da å prøve å tyde egne drømmer ,jeg drømmer jeg også men skjelden jeg husker drømmen ,men dei jeg husker bruker jeg å tenke att det var godt det bare var en drøm :=) ha en god dag ,her øsepøser det men jeg skal gå en tur alikavel

      1. Ja dette er noe jeg har holdt på med veldig, veldig lenge – og er nok derfor jeg har lært meg å stole på magefølelsen og vet når drømmer faktisk betyr noe – og når det er bare kaos i hodet som må ut =)
        Takk det sammen..og kos deg i øsepøseregn-turen =)

    3. Jeg har ofte mareritt og å tolke dem blir for skremmende så jeg prøver å glemme de selv om som du sier, det tar tid og det påvirker oss mye i psyken:)
      Nytt dagen uansett;)

      1. Skjønner godt at mareritt er skremmende..og det er jo ikke bestandig meningen at ting bør tolkes =) Men dersom du drømmer det samme gang på gang, er det kanskje litt viktig å kunne finne ut hva det betyr..
        Tusen takk for det =)

    4. Likte de ordene dine her: “Så når Universet hjelper underbevisstheta mi til å sende signaler – da lytter jeg.” Noe ganger huske jeg drømmene og tenker over dem, andre ganger er det bare et sammensurium liksom. Men gøy å tenke etter, og sikkert klokt! Nyt dagen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg