UNNSKYLD SÅ MYE

Heysann i kveldinga folkens. Jeg føler at jeg må komme med ei lita unnskyldning her, siden jeg har ignorert bloggen i hele dag. Er kanskje ikke sikkert at dere syns det er så innmari viktig, men jeg hadde tenkt å ta dere med på reisa mi hele veien – og nå er dagen alt gått. Jeg har nemlig kjørt og kjørt og kjørt.. og har kun hatt et par ministopp for å fylle drivstoff og lage meg kaffe. Et av stoppene var på Haukelifjell i et nydelig vær.

Jeg er jo som dere kanskje veit ei veldig “ta ting på sparket” førkja, og hadde litt problemer med å bestemme meg for hvor jeg skulle legge ruta etter at jeg kom ned fra fjellet. Men tatt i betraktning hvordan situasjonen min er blitt, med en rygg som krangler og et hau som dessverre sliter mer enn jeg gidder å mase om her, fant jeg ut at jeg skulle bare kjøre og svinge av når det føltes rett…og se hvor jeg endte opp.

Yeppz..hos søstersen! Som sagt så sliter jeg mentalt, og å være hos søstersen ei stund nå trur jeg vil gjøre meg godt.

Det ble dessverre ikke lange innlegget nå heller, så jeg får bare beklage for det også når jeg først er i gang med unnskyldninger. Ja og så må jeg virkelig beklage, for jeg er litt på etterskudd med å lese hos noen av dere, selv om jeg daglig er innom de fleste av de av dere som jeg følger. Men kommenteringa er det værre med.. yeppz, unnskyld igjen.

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Tviler på at jeg kommer innom mer i dag, så jeg sier god natt nå.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg