UNDERSJØISKE “KORNSIRKLER”

Kornsirkler er vel noe de alle fleste har hørt om, vil jeg tro.. disse rare fenomenene som har blitt oppdaget rundt om kring i verden opp gjennom årene, og som er blitt forbundet med aldri så lite mystikk. Nå skal ikke jeg hardnakket påstå verken det ene eller det andre angående disse kornsirklene – samma hva de som forsker på dette har funnet ut – jeg har nå mine egne tanker om det uansett..
MEN…visste du at det finnes sånne kornsirkel-lignende fenomener under vann?
Yepp.. dersom jeg ikke husker helt feil, ble de oppdaget i Japan for noen år siden – og de ser jammen kule ut.

Og “kule” er vel rette ordet å bruke for å beskrive dette – fordi det har vist seg at det er kulefisker.. nærmere bestemt hannene som lager disse kunstverkene for å imponere hunnene..

Har du noen minutter å avse, kan du se en kuling in action her..

Du godeste, si bærre æ..

16 kommentarer

Siste innlegg