UNDER 1/4 IGJEN

Heysann alle finingan her inne..da kommer det ei lita oppdatering av dagen så langt. Siden jeg skal til søstersen nå, var det enkleste å snu og kjøre tilbake fra der jeg sto i natt og ta veien over Hardangervidda.

Jeg var spent på hvordan været var der, og om jeg måtte kjøre i kolonne over. Det har jeg gjort før, og er absolutt ikke en drømmesituasjon. Men det var nesten ikke snø sett i forhold til hva det kan bli der, og det gikk helt greit å kjøre. Litt vind i håret men ellers bra.

Som dere ser – nesten ikke snø..

Nå er kommet godt forbi både vidda & Valdres, og har funnet meg et sted å parkere for natta.. med oppvarma do – hohooo. Jeg har ikke så sabla langt igjen til søstersen, faktisk under 1/4 av veien, men jeg orker bare rett og slett ikke mer i dag. Siste døgnet og natta var som dere veit ikke av de beste, og nå vil jeg bare lage meg mat og slappe av med serien jeg holder på å se på HBO.

Ha en flottersfin ettermiddag folkens.. jeg kommer garantert innom en liten tur til før det blir kveld og mørkt her.

 

6 kommentarer
    1. Godt du har hatt en fin tur over fjellet. Nydelig over Hardangervidda 🙂 Og godt du skal til din søster og få tørke og varme nå 🙂 God tur videre i morgen! 🙂 Veldig fint bilde av deg 🙂 God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg