UBØNNHØRLIG SLUTT

Yeppz, da var det jammen fredag og helg igjen..snakk om at denne uka har flydd avgårde – i alle fall for mitt vedkommende..
Og hva har så jeg surra med siden sist? Vel, i går kom jeg tilbake til Troms, og parkerte for natta på Jøkulfjordeidet i Kvænangen (fant jeg ut etter å ha googla litt). Det var utrulig stilt, rolig og vakkert der..

..og når jeg våkna i mårres, var det fremdeles like vakkert..men føttikatta så kaldt, hehe 😂

Jeg har vært over den fjellovergangen før – men visste ikke hva det het da heller – og tok turen bortom det som (jeg fant ut nå) heter Saltnes, et av de stedene man kan se rett over til Øksfjordjøkelen. Tok den turen nå også…men det svartens været var ikke noe bedre denne gangen, så bildene ble ikke særlig bra..

Deretter tok jeg turen helt til veis ende langs Jøkelfjorden – og der har jeg IKKE vært før – så det var gøy 😉😊

Et par bilder derifra må vel også få være med.

Men ellers var det bare å begynne å tusle seg hjemover. Jeg har innsett nå, at jeg MÅ!!! investere i litt nye klær…det ull-undertøyet jeg har, er så gammelt og velbrukt, at det gir absolutt ingen varme når gradestokken begynner å komme godt ned på minussida. Brrrrr!!!
Dessverre betyr det at jeg ikke kan bruke så veldig mye mer til langt-bortivekk-tur-drivstoff, og må pelle meg hjem og finne ut hva jeg har igjen av økonomi nå – og etter neste utbetaling når de faste utgiftene er betalt.
Men kooos underveis må til..og seeee den flotte rasteplassen jeg fant for å lage meg lunsj..like før Skardalstunnelen når man kommer fra Birtavarre mot Skibotn 🤩

Bålkaffe..

..og ostesmørbrød ❤️

Oh lykke, si bærre æ ❤️

Så juppziyeppz, nå er det nok ubønnhørlig slutt på roadtrip’en for denne gang – og neste innlegg kommer garantert hjemmefra.. So CU 😊

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg