TURVIDEO – oooh du verden

..og “oooh du verden” er vel den største underdrivelsen av et uttrykk jeg kan komme med her. For hildrande duuuh som æ plages denna gangen. Videoen jeg lovde dere i forrige innlegg – fra turen min til Haillbua – er ferdig, og ligger på YouTube-kanalen min. Og linken ligger nederst i blogginnlegget her. Men som sagt, det var ei svartens utfordring, og jeg var et mikroskopisk nanosekund i fra å slette hele greia..men kom frem til den konklusjonen at jeg skal ta dette til meg som en lærdom. Og definitivt leite etter et annet program.

Det viser seg at det programmet jeg har for å redigere videoer, er helt forferdelig å bruke. I alle fall gratisversjonen av det (og jeg betaler IKKE for en fullversjon, før jeg får kanalen min opp å gå).. Jeg fikk blant annet ikke til å fjerne deler av lyden på det jeg hadde filmet..det måtte bli enten kun meg som pratet – eller kun musikk. Og da valgte jeg musikken, og har heller lagt til litt tekst med små forklaringer.

Dessuten forringet det kvaliteten på videoen når jeg lagret den – så mesteparten av det jeg filmet av nordlyset, måtte jeg klippe bort – så jo svarten ta mæ ikkje klokt ut!! 😂

Okey..sånn er det..men kos dere med det ferdige produktet…og ta gjerne å abonner/subscribe.. Det er gratis, men du må nok ha konto/være registrert så de har en mailadresse å sende varsko til, når noe nytt blir lagt ut 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg