TRØTTENDE MIDDAG

I dag var jeg skikkelig heldig fordi jeg fikk servert en skikkelig nydelig og trøttende middag som brorsan laga. Eller ok..middagen i seg selv var ikke trøttende, tvert imot. Men gjett om jeg ble trøtt av den, hehe. Nemlig kokt torsk, poteter og løk.. og tyttebærsyltetøy for Yours Truly.

Snyten ta det var steike godt!! Jeg kjøper aldri fisk, så det er sykt lenge siden sist jeg spiste noe som helst som kommer fra det våte elementet. Dessverre fikk jeg ikke spist så mye som jeg ønska fordi jeg er inne i en skikkelig dårlig periode med mat nå. Reagerer på det meste. Men krysser fingre og tær for at det gir seg nå når jeg er ferdig med stresset og grublinga angående camper’n for denne gangen.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg