TROR JEG ER SKYLDIG ENERGI

Jøsses sier jeg bare…etter at jeg fikk parkert hjemmet mitt tidligere i dag og satt på plass alt som måtte ryddes bort når jeg kjørte, laga jeg først en TikTok-video som du kan se HER, og så traska jeg meg en liten tur i nærområdet og knipsa litt bilder av ditt og datt..en selfie..

Noen gamle strå..

Og hagl på grønn lyng & mose.

Jeg hadde det supertrivelig og kosa meg masse-masse, men bare helt ut av det blå var det som om lufta gikk ut av en ballong. Jeg måtte rett og slett slite beina etter meg på returen, og ble bare sittende her og glo i veggen i evigheter. Jeg fikk jo masse arvamat av eine venninna mi i går, så jeg laga meg litt varm mat i form av burger & chips..men klarte bare å spise halve før jeg fikk en sånn reaksjon som jeg har fortalt om mange ganger tidligere, og dermed flata jeg ut.

Dessverre har jeg fått den reaksjonen etter de fleste måltidene de siste 2-3 dagene, så det er ikke tvil om at kroppen er inne i en ekstremt dårlig periode. Og akkurat nå føles det som jeg er totalt tappa for krefter..rett og slett skyldig energi. I tillegg har jeg de siste dagene begynt å få tilbake den haupina som jeg var mye plaga med før jeg flytta inn i camper’n..for de som husker det. Hva det kommer av er ikke godt si, men personlig trur jeg at jeg er meir mentalt sliten enn jeg har hatt lyst til å innrømme for til og med meg sjøl, og at jeg trenger å få slippe å gruble på bosituasjon og økonomi ei stund. Hvordan det skal gå til, er et mysterium..så her er det bare å brette opp ermene og stå situasjonen av så godt som mulig. Men jeg skulle seriøst ønske at jeg kunne få legge meg å sove nå..og få sove til St.Hans..minst!

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

8 kommentarer
    1. Huff ,det var da trist lesing 😢 håper du får noen timers søvn ,men ikke til st Hans da .Ønsker deg en så fin kveld som det er mulig å få ❤️

    2. Uff.. det høres ikke bra ut. Du må slappe av og hvile når du kan.Alt du har hatt å stri med gjør utslag på kropp og sjel etterhvert. Du er et menneske av kjøtt og blod. Ikke en maskin. Husk det !
      Og når det begynner å gå på psyken løs går det fort utover det fysiske også.
      Ønsker deg en god natts søvn og masse god bedring 🥰

    3. Jeg synes du skal ta deg en liten tur til legen og sjekke nivåene dine. Du kan fort være lav på d-vitamin og andre ting. Bare for å ha det sjekket ut. Hodepine er som oftest ett tegn på at noe ikke er som det skal.
      Håper du får litt hvile og søvn.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg