TRIVELIG FAMILIETID

Som jeg nevnte i det forrige innlegget mitt, var jeg invitert på middag til broren min i går..så ut mot ettermiddagen heiv jeg meg rundt og fikk måka frem den stakkars samegutten som var totalt nedsnødd i løpet av julenatt, og satte kursen mot nabokommunen.. Og det var nok ikke bare her i byen det hadde lava ned, for da jeg kom bortover måtte jeg stå i “matkø” bak nevøen min – fordi brorsan var i full gang med å skufle vei opp til huset for oss..

Det var veldig trivelig å spise middag sammen med dem, i et koselig julepynta hjem..

..og særlig satte jeg pris på at det var servert pinnekjøtt..

Jeg har nemlig ikke kjøpe det selv i år, både fordi guttungen ikke er noe glad i den sorten, og fordi jeg ikke ser poenget med å kjøpe en hel pakke – når jeg likevel ikke klarer å spise mer enn en – max to små stykker før jeg enten blir mett – eller sjuk..
Så yepp..gårsdagens middagsinvitasjon passa meg perfekt ❤️

I dag er jeg egentlig invitert på et tradisjonelt 2.juledagsmåltid (koldtbord) hos eine venninna mi – men det er enda uvisst om jeg drar. Er extremt sliten i både kropp & sjel – så jeg veit rett og slett ikke om jeg takler et begrenset område med folk akkurat nå.. (og det har hun fått beskjed om, sånn at det ikke blir et “sjokk” å lese det her 😉)

 

8 kommentarer
    1. Så koselig med familiemiddag, og maten så god ut. Jeg noterer meg at serviset, rød kant med gullstjerner på, er likt mitt juleservise ♥
      Du må så klart kjenne på det selv det med vennelaget. Det er jo ultrakoselig, men det koster når man ikke er i form. Jeg vet alt om det.
      Ha en fin 2. juledag samme hva du velger å gjøre ♥

      1. Så moro da, at du har samme serviset 😊 Og du har rett i det med vennelaget – for noen ganger kan det koste mer enn det smaker, hvis man skal pushe seg selv for mye.. En riktig fin 2.dag videre til deg ❤️

    2. Vi har vært over sosiale i jula, så var veldig deilig å komme hjem i går kveld. Vi har hatt det super hyggelig altså. ❤. Til og med Liten ligger rett ut og bare sover. Ha en fortsatt god jul 🤶🏻❤.

    3. Deilig å bli buden på så god middag! Koselig! Jeg har hatt et par dager nå som det bare har vært deilig å være aleine – sånn er det lissom bare! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg