TRENGER ET NYTT HJEM

I dag har jeg gjort noe som nok mange av dere vil riste på hodet av… men prøv å ha forståelse for valget mitt. Som jeg har nevnt tidligere er det hjemmet jeg og brorsan bygde til meg, nå blitt så ødelagt at det må skrotes. Planen er jo å dra til nord Norge og få camper’n av kassen, få på hardtop’en og bygge ei ny seng og bo der. Men i ærlighetas navn skal jeg innrømme at jeg foretrekker å kunne få meg et annet hjem etter hvert.

Så nå har jeg fulgt rådene til en haug av de følgerene jeg har på TikTok og har starta en spleis. Mange av de som jeg har rådspurt har anbefalt meg et mye høyere beløp enn det jeg har satt som tak her, men jeg er full av optimisme om at det må være fullt mulig å finne noe uten å betale en kvart million for det.

Så nå legger jeg ved linken og håper at flest mulig av dere kan dele dette innlegget, samt klikke dere inn på spleisen og dele den selv om dere ikke ønsker å bidra.

https://www.spleis.no/nytthjem

9 kommentarer

Siste innlegg