TRADISJONEN TRO

Juppziyeppz og goood mårra alle sammen. Da er det søndag igjen, og tradisjonen tro betyr det kjole og “fisefin” kopp.

Så lenge jeg er hjemme hos meg sjøl blir det den samme koppen hver gang, nemlig den med marihøner som søstersen malte til meg for 20 år siden.

Men kjolene er i flertall og varierer litt fra uke til uke..og denna truuur jeg ikke jeg har vist dere før. Både den, toppen jeg har under og hatten er godt brukt.

Peek-a-boo..

Ha en riktig flottersfin søndag videre da, alle sammen ❤️ CU L8R

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg