TOTALT UTSLÅTT

Med et stort PJUUUH!!! puster jeg herved ut og erklærer dagen for over. Med tanke på at jeg har vært våken sia 4 og vært på farta 8,5 time fra jeg dro hjemmefra og til jeg var tilbake, har fått henta flyttelass, handla litt mat, vært hos venninna mi i Kvæfjord og levert noe, OG fått tømt bilen for alt jeg henta på øya – ja med tanke på det innrømmer jeg at jeg er totalt utslått nå.

Jeg orker ikke lage meg noe fancy middag, så det blir rett og slett brødskiver med hhv sukkerfritt syltetøy og falukorv m/majones, samt jordbær og kaffe.

Som sagt er dagen over for meg. Tingene er lagra på soverommet, så stua er ryddig og fin, så det kan godt hende at jeg ikke begynner å få sortert og satt på plass før etter 17.mai…eller enda lenger ut i uka, hehe.

Nå skal jeg i alle fall kose meg med maten og gløtte litt på en serie ei stund. Så ha en flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

3 kommentarer
    1. Så deilig å ha fått kommet seg i hus da 🙂 Jeg er klar for ferie nå, miniferie 🙂 Mye styr med planlegging av siste uken med elever… Men nå er det fri noen dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg