TOTALT UTPEISA

Sorry språkbruken nå folkens, men fy faen innst inni svartsvidde Hælvette – akkurat nå føler jeg meg rett og slett utpeisa. Som en gedigen heliumsballong som har mista 2/3 av gassen. Ikke et vakkert syn, akkurat.

Det er bare rett og slett for mye som skjer hele tida, så nå har jeg evakuert inn til søstersen og sitter her og kvelds-sløver sammen med henne.

Jeg skal utdype ting nærmere, men ikke i dag. Det orker jeg bare rett og slett ikke.

Ellers har dagen vært helt grei, og jeg har kosa meg masse sammen med “gjengen”. Det har ikke vært særlig respons på spørsmålet mitt om å dele det dagbok-prosjektet jeg starta på i dag, så jeg nøyer meg med å si at det har gått bra med det prosjektet i dag i alle fall 😊

Ha en flottersfin kveld videre da folkens, og ei riktig god natt etter hvert ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg