TOTALT UTLADA..

Du godeste – ikke veit jeg hva som skjedde her, men bare sånn helt ut av det blå ble jeg totalt tappa for energi..Going down, liksom..
Jeg har hatt en supertrivelig tidlig ettermiddag og kveld.. ble invitert med av naboen på en koselig kjøretur, som innebar både kaffe & kake – og nydelig hamburger (yepp, i den rekkefølgen – perfekt med dessert først for denna tøtta, hihi 😉)

Men etter at jeg kom meg hjem og fikk satt meg ned – så begynte bare energinivået mitt å dale – og akkurat nå kjennes det ut som det trenger ei skikkelig opplading.

Trur det blir sykt tidlig kveld her – og håper jeg unngår den svartens haupina. Jeg kjenner nemlig at det murrer – men tenker at jeg skal være veldig smart nå, og stenge ned alt og ikke overanstrenge verken øyne eller ører.. Glup plan, ja?

Da sier jeg bare rett og slett takk for følget i dag, alle sammen.. og har du gått glipp av noen av innleggene mine tidligere i dag, finner du de her:

Mandagsdikt – del 3
Alle de som døde
Kjapp tur til Lofoten

16 kommentarer

Siste innlegg