KJAPP TUR TIL LOFOTEN

I går var da jeg og kompisen min på en liten mini-roadtrip til Lofoten. Det som er så kjekt med han, er at sjøl når han har fritt er han like tidlig våken som meg om mårran – så da veit jeg at jeg kan melde han grytidlig og spørre om vi skal suse ut.. og så er han klar stort sett på minuttet. Sånne folk TRENGER jeg i livet mitt, hehe..

Så altså – i går var en sånn dag. Jeg fikk jo heldigvis sove litt ekstra i går, men etter at mårrakaffen hadde gjort sitt, melda jeg kar´n – og så plukka jeg han opp før klokka var bikka 9. Og gjett om vi fikk oss en fantastisk, herlig tur – heilt til Å i Lofoten. Og grunnen for at jeg kalte det en kjapp tur i overskrifta, er fordi vi kjørte rett ned og rett hjem igjen, samme dag..
Dessverre var det tåke og regn nesten hele tida.. men vi valgte da å kjøre likevel.

Jeg har vært i Lofoten en “zillion” ganger, både sommer og vinter, så for meg var det ikke det store must´et at det var godt vær. Men jeg syns nå litt synd på kompisen da, for dette var hans første tur ned forbi Svolvær.. men han meinte hardnakka at han syns det var trivelig likevel – for litt fikk han nå se. Så kan vi heller ta en reprise en gang i godt vær.

Det er vel egentlig ikke så mye mer å si – vi skravla, flirte, spiste og studerte – og hadde som sagt en flottersfin dag.. og her er litt av det vi så under veis.

PS..bildene kommer ikke kronologisk etter sted, da jeg tok noen på tur ned, og noen på tur opp igjen..

Jada…mat måtte vi ha 😉

Volandstind sett fra Fredvang… Dit opp skal jeg i år 🤩

Juppziyeppz, that’s all, folks 😊

 

12 kommentarer
    1. Det er noe helt magisk med naturen der. Og selv om det var litt grått i været, så var det likevel fantastisk flotte bilder.
      Og fint å ha en sånn venn man bare kan legge ut på tur med sånn helt plutselig 🙂
      Tusen takk for titten.
      Klemmer varmt ♥

    2. Fine bilder fra turen.😊
      Godt med en roadtrip og enda bedre å ha noen å dele den med.🤗
      Ha en riktig fin kveld!🐥🐣

    3. Så gøy med slik tur på sparket….Fine bilder fra et vakkert sted…har vært i Lofoten en gang og det var nydelig…
      Flott opplevelse som jeg alltid vil huske!
      Dere får kjøre en ny tur en annen vakker dag også…litt mer sol….Klem..

    4. Så fint i sånt vær også. Jeg har vært der i sol, regn og tåke. Det blir spennende kontraster i all slags vær. Sikkert et finfint minne! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg