TOTALT TUNGRODD

Fyttikatta-lissom-på-en-måte-kan-man-vel-si.. i dag sliter jeg seriøst med å komme i gang med noe som helst. Jeg er jeg så tungrodd at det skulle ikke være mulig, og er trøtt som en dupp enda jeg sov til nesten 5.30 i dag. Prøver å mote meg opp til å komme meg ut av pysjen for å surre meg ned på butikken. Trenger brød og litt anna småtteri til helga, så før eller siden må jeg vel bare sparke meg sjøl bak.

Har i alle fall laga meg lunsj.. havregrøt m/rosiner og proteinpulver med sjokolade/hasselnøtt nougatmak. Og siste rest etter 17.mai bæra mi.

Ellers har jeg ringt banken min for å få sjekka trekkdato på ei drivstoff-fylling jeg hadde den 15. Det er nemlig lagt inn et reservert beløp på 3000 kroner, og de pengene blir ikke frigjort på min konto igjen før trekket på fyllinga er gjennomført. Normalt skjer det automatisk når man er ferdig med å fylle, men ikke denna gangen. De kunne i alle fall fortelle at trekket skal skje i løpet av dagen i dag, så da håper jeg jaggu pengene mine kommer tilbake på konto fort som farsken etterpå.

Juppziyeppz, det var alt æ gadd i denna runden.. Ha en flottersfin fredag da alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. Ikke rart, tenker jeg, at du kan få tung dag. Du har vær gjennom flytting og skal inn i en ny måte å leve på, nytt område, nye folk…så regner med det er masse energi som går med på å komme på plass både utenpå og inni. Fin lørdag til deg, nyt den <3

    2. Ikke kommet i gang med så mye jeg heller enda, og sånn har jeg egentlig tenkt å fortsette. Har en hviledag i dag 🥰 Det der med reservert beløp på bensinstasjonen har jeg også opplevd, altså ikke opphevd. Jeg ringte banken med en gang, og fikk heldigvis ordnet opp i det. Ønsker deg en fin lørdag, klemsi 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg