TOK UTFORDRINGA

Noe som er veldig kjekt her i bloggverden, er at det er så mange morsomme ting man kan hive seg med på å gjøre..som utfordringer av alle mulige slag 😊 Og i dag har jeg kasta meg hodestups ut i ei utfordring (eller oppfordring om du vil) om å feire fredagen – ved at man kler seg i en kjole man føler seg vél i. Utfordringa kommer fra ei av de mest kreative menneskene jeg veit om..og du finner innlegget hennes om utfordringen HER

Så var det kjolen og bildene, da…innså plutselig – etter at jeg hadde godtatt utfordringa – at jeg har jo ikke noe særlig kjoler med meg her nede…men fant nå en som jeg liker godt. Kjøpt på bruktbutikk for flere år siden 😉😄

Så da hyra jeg på meg “finstasen” (nåja) før jeg dro ut i fredagen og fikk gjort unna en haug med ærender..

Både med vest (siden det var en smule vindfullt og litt kjølig ute)

..og uten..

Så hvorfor ikke hive deg med på utfordringa, du også? Fredagen er enda ung😉

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg