TJOH-TJOOOOH

Yeppz, når jeg faktisk har kapitulert og tatt opp blogginga igjen, slenger jeg inn et “øyeblikksinnlegg”..og akkurat for øyeblikket er jeg på Geilo.

Det tar enda flere uker før jeg får hjemmet mitt tilbake, så jeg fant billigste billett og heiv meg på toget – retning søstersen..og er nå på tur for å ta buss videre..og så en ny buss enda videre..før jeg til slutt får tog til Kongsvinger, og så henter søstersen meg der.

Prøver å ta litt bilder under veis, og så kommer det i et eget innlegg enten seint i kveld eller i mårra.

TTFN ❤️

Link til nyeste TikTok’n finner du HER

10 kommentarer
    1. Godt å ha en søster å komme til.💕
      Det er ikke bare-bare å finne ut av den reiseruta der.😅
      En finfin fredag til deg!🌸

    2. Jeg bodde nesten en måned hos søsteren min i fjor høst. Det var gull å ha henne. Jeg MÅTTE bo der, pga tull med leiligheten. SÅÅÅ glad i søsteren min. Jeg skjønner du også har godt forhold til din <3

    3. Så bra at du kan frese over fjellet til søsters! Det blir mye bedre – og du får litt avstand til alt! Kos deg så masse du kan – så satser vi på at alt ordner seg snart! Gode klemmer <3

      1. Ja jeg var litt i tenkeboksen, men fant ut at det var det smarteste valget ☺️ så får jeg heller bryne hauet etter hvert på hvordan jeg skal komme meg tilbake 😂 Men kose meg, ja deeeet gjør æ ❤️ Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg