TING TAR TID

Ja når jeg er på tur langs landeveien, tar ting til tider ekstremt lang tid. Men er det ikke sånn det skal være? Jeg har vært på veien i timevis, og er ikke kommet lenger enn 6 mil, hehe. Kan ikke skryte på meg å ha gjort så himla mye anna enn å stoppe hist og her og bare nyte livet. Har ikke tatt så veldig mange bilder heller – men her er de få jeg har knipsa.

Og nå har jeg et solid stopp for å prøve å få i meg litt mat..og kanskje en kopp kakao faktisk. Ikke ofte dere hører meg si dette så tidlig på dagen – men jeg har faktisk ikke lyst på mer kaffe.

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️ Kanskje kommer jeg innom seinere.. kanskje ikke.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg