TIDLIG PÅ’n

God mårra alle sammen. I dag er jeg tidlig på’n med mårrainnlegget.. klokka er bare litt over halv 8 nå og jeg har egentlig ikke SÅ mye fornuftig å skrible om. Jeg har sovet godt, men var våken en gang i natt for å ta mer smertestillende for den sabla tanna. Og våkna i sekstida av at jeg måtte ta enda en tablett. Trur jeg må stoppe et sted å kjøpe mer Ibux, hehe. Ellers er kroppen min lydig som bare det igjen. Låret verker litt når jeg går, men ryggen er krute god – wohoo.

Nå er i alle fall kaffen kokt og jeg har vært ute og tatt et mårrabilde til dere. Snart tid for soloppgang i de svenske skoger.

Da skal jeg kose meg med resten av mårrakaffen, koke litt mer så jeg har kjørekaffe og så durer jeg videre. Vil prøve å komme lengst mulig i dag, og da nytter det ikke å vente med å kjøre til jeg begynner å bli trøtt igjen…så VROOOM avgårde med meg.

Ha en riktig fin lørdag folkens ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

10 kommentarer
    1. God morgen til deg!
      Trasig med tann som verker….. huff…. du er plaget med den? Husker du har nevnt det før…
      Lykke til med kjøringen mot nord <3 Kjør forsiktig! Vet jo at du gjør det, men man vet jo aldri hva man treffer på…. klem

    2. God ettermiddag 😊 Huff, det er leit med denne tanna som plager deg. Vet at det koster flesk å gå til tannlegen, men ikke la det gå så langt som jeg gjorde. For jeg fikk en betennelse som gjorde at jeg ble lam i halve ansiktet. Hadde jeg ikke gått til tannlegen når jeg gjorde, ville det mest sannsynlig ha gått så langt at lammelsen hadde blitt permanent. Håper dagen din ble god allikevel, klem 🤗

      1. Ja det er kjipt..og det er dessverre ikke bare ei. Jeg skulle gjerne tatt meg en tur til tannlegen, men hva gjør man når det ikke finnes penger på kontoen til det uansett hvor mye man ønsker det? Men jotakk, dagen har vært grei den 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg