TIDA RASER AV STED.. HELDIGVIS

God mandag alle sammen. Yeppz, nå har vi starta på enda ei ny uka og det føles som om tida raser av sted. Noe jeg er veldig glad for, fordi – og dette trur jeg ikke at jeg har nevnt før – men nå er det bare 2 uker igjen til jeg og guttungen setter oss i bilen og kjører på en mini-ferietur ned til søstersen. Trenger jeg å si noe mer? Så tida skal bare rase videre alt den orker, hehe.

I dag er jeg en smule tungrodd. Våkna 5, men gadd ikke rulle meg ut av sengklærne og starte dagen før godt over 6.30. Og nå har jeg sittet i langt over en time ute på verandaen og kosa meg med mårrakaffen. Hmm.. kanskje på tide å begynne og tenke på frokost? Vel – snart.. Jeg var ute hele dagen i går – eller i alle fall fra ca 10 til ca 16.30, og kjenner at kroppen setter pris på en rolig, sløv mårra. Hva resten av dagen bringer får tida vise..hvis den ikke løper i fra meg da, hihi.

Ha en riktig flottersfin, ny dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

5 kommentarer
    1. Sånne “roe ned dager” er slett ikke å forakte. Nå har vi farta noen hundre mil, mer eller mindre i nødvendighets ærender. Så nå roer vi ned noen dager her vi er. God tur nedover til søsters, når klokka og kalender har rast fra seg, men kjør pent da – det er jo “unnabakke” hele veien, eller ka? Ha en nydelig dag 🙂

      1. Ja rolige dager må til, og det høres ut som om dere også trenger det 😊
        Tusen takk for det.
        Yeppz…vi kan jo bærre trille heile veien, hihi 😉😁
        Takk, og en fortsatt fin dag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg