TESTING-TESTING

..den sida jeg har bloggen på, har jo hatt ei enorm omlegging i det siste..skifta utseende og bytta plattform (eller gudane veit hva alt kalles..) Og det har resultert i at alle bloggene er blitt flytta gradvis over fra det gamle til det nye..og nå har det tydeligvis vært min tur. Er ikke noe glad i sånne “tvangs-prosjekter”, men skal jeg fortsette å ha bloggen her, må jeg vel bite i det sure eplet og prøve å henge med..

Så dette er bare rett og slett et innlegg for å teste ut innstillinger, og se om jeg får til å blogge herfra..

..knota litt før jeg fikk til å sette inn stort bilde – meeen..det ser nå ut til at jeg fikk det til, hehe =P

Så da ser det ut til at jeg kan fortsette med blogginga, da..blir som vanlig litt til og fra i hyppighet – men å forsvinne helt, akter jeg da visselig ikke å gjøre..dåkker bli ikkje kvitt mæ SÅ lett, hehe =P

Ha en superflotters dag da, allemann-alle =)

13 kommentarer
      1. Ja men så bra at det kom igjennom..jeg fikk opp noen error-meldinger da jeg posta det, så det er godt å vite at andre ser innlegget, hehe =)<3

    1. Hvilke muligheter har du for å endre design? Kan du velge blant WordPress-design, ligger det noe der fra før, eller er det ikke kommet noe valgmuligheter for det?

    2. Der var du jammen på plass du også ja 😀

      Jeg har prøvd meg litt med noen innlegg nå, og det fungerer nokså greit. Det er ting her inne jeg IKKE er imponert over, men det skal visst komme flere ting på plass etterhvert loves det 🙂

      Vi får bare bite i det sure eplet ja. Det kan av og til være kjekt med forandring, men sånn voldsom tvangsforandring var litt mye…. Uansett, det er vel en vanesak alt sammen 🙂

      Fine dagen til deg 🙂

      1. Ja jeg er absolutt IKKE imponert, så langt..men får håpe det stemmer,da..at det kommer mer etter hvert.. =) Fin dag til deg også =)

    3. Hyggelig å se deg her .. 🙂 Ikke like lettvint..men det går seg til 🙂 Ser ut som du klarer det bra… Ha en fin dag videre <3

      1. Takk-takk..får til og får til..veit nå ikke helt..har store problemer med å finne frem til det jeg vil, meeeen..joda,det går seg til =) Takker, og en fortsatt fin dag videre til deg <3

    4. Velkommen til “nyblokka” Mye nytt, men du kommer inn i det etterhvert…Håper mange ting ordner seg når de har fått alt på plass…Men gjør det enkelt nå..uten å gjøre om så mye…Får bare vente å se…..Tålmodighet, tålmodighet..hihihi…Ha en god ny dag!

      1. Takk for det..hehe..føler meg på veldig gyngende grunn, her..vet ikke om jeg har gjort noe feil, men jeg finner jo ikke igjen noen av de jeg følger – og sliter derfor med å følge med hvem som legger ut hva. Men-du har nok rett..tålmodighet, tålmodighet og atter tålmodighet..hehe =) Ha en flott kveld videre =)

    5. god morgen,ja så var du også her,det hadde ikke jeg fått med meg hi hi ,fant deg på blogglovin.Jeg fikk min sønn til å hjelpe meg slik att jeg kan følge blogger gjennom blogglovin,så jeg håper dere finner meg på blogglovin også,men nå som jeg hvet du er i nyeblokka skal jeg se etter deg der også,det jeg liker minst med den nye platformen er jo att vi ikke får legge til følgere,så her må en bare lete selv :=) ja om en vil følge noen fast.Jeg har krysset av så jeg får epost hver gang noen komenterer hos meg,for meg er det kjekt,lettere å følge med :=) og du ,godt nytt år :=) dette får du til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg