TENKEPAUSE – WHAT TO DO?

..hm..her må det en tenkepause til. Akkurat nå står jeg på ei parkering langs E134 utenfor Kongsberg og lurer på hva jeg skal ta meg til.

Har sikksakka mange flotte steder nå, som jeg aldri har vært på før – og mest sannsynlig aldri kommer til å se igjen. Spør du meg hvor, aner jeg ikke. En utrulig flott skogsvei..

..et sted mellom Leirsjøen rasteplass og Rema Grua.

Deretter via en haug med andre små og store steder, før jeg da havna her jeg er nå.

Men så var det å finne ut hva jeg skal gjøre når pausen er over. Fornuften sier å holde seg i lavlandet og varmen – ufornuften sier kom deg i høyden, du kommer IKKE til å fryse ihjel..

What to do, what to do???😳

Er forresten en ny TikTok ute, som ble laga i mårres – rett etter at jeg la ut det forrige innlegget. Den ser du HER.

 

10 kommentarer

Siste innlegg