TENK SÅ HELDIG Æ ER

Yeppz, heilt seriøst så er jeg ubeskrivelig heldig. I dag fikk jeg besøk av ei venninne som jeg veit jeg har fortalt dere om før. Vi kommer fra samme øy og har kjent til hverandre “bestandig”, men det er bare de siste 4-5 årene vi har blitt skikkelig gode venninner. Faktisk da jeg i sin tid bodde i den gule hytta i fjæresteinan for de som husker det. Ja det er forresten hun som har den blomstersjappa jeg jobba noen timer på i fjor rett før jul.

I alle fall, bare det å ha henne i livet mitt er gull verdt og jeg føler meg heldig bare av den grunn.

Hun kommer med så utrulig mange gode input når vi skravler – både på godt og vondt og som mer enn en gang har fått rista hauet mitt på plass når det er på vidvanke.

Når hun kom i dag var jeg ekstra superduper megaheldig. For det første hadde hun med seg kaffemat. Rosinboller – noe som en bolloman som meg virkelig digga, og i tillegg ble det påfyll av pepperkaker som gikk tom for i går.

Og ikke nok med det. Hun hadde rydda fryseboks og matskap for ting  & tang og hadde med masse godt som hun donerte til meg. Fra kjøttdeig og bacon, til tørrvarer som potetmos og rett i koppen-supper. Jeg er supertakknemlig for absolutt alt, men vil likevel dra fram noen ting som jeg ble ekstra glad for.. nemlig Snurring 🤩

Og hjemmelaget solbærsaft og mandarin syltetøy/marmelade. Det sistnevnte gleder jeg meg sykt til å smake.

Ooooog…hehe..numsenamsegodteriii 😁

Så nå kan jeg leve steike godt i lang tid..æ meine, tenk så heldig æ er.

Ha en flottersfin ettermiddag videre folkens ❤️ CU L8R

12 kommentarer

Siste innlegg