TENK OM Æ HADDE ORKA..

..orka hva da? Å rydde opp på bloggen, hehe. Latmakken lenge leve..

Men at det har trengtes? Oh jah?!! Jeg mener…SE alle de kategoriene jeg har laga meg opp gjennom årene..og enda er det flere som ikke vises på screenshot’en.. En zillion (hæ? overdrivelse? Ka du snakka om 🤣)

I alle fall…tenk om jeg hadde orka å rydde opp i rotet? Jeg trenger jo ikke alle de der kategoriene..og det hadde garantert hjulpet på for dere som leser, å slippe så alt for mange alternativer.. Eller?

Meeen…det blir ikke i dag, for å si det sånn.. hehe..

Har DU orden i dine kategorier bloggen?

5 kommentarer
    1. Rart det der hvor fort det blir mange kategorier. Synes det er vanskelig å ha få, for de kategoriene til blogg.no synes jeg er vanskelig å velge til de forskjellige innlegga jeg har 😉 Men fint å få rydda, om man orker 😀

    2. Jeg har god orden, for jeg har ingen kategorier, hihihi….. hmmm – mye jeg ikke kan noe om igrunn! En får rydde når en orker, tenker nå jeg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg