TEITE DØGNET

..ja bedre beskrivelse finner jeg faktisk ikke på de siste 24 timene.

Har hatt en følelse av å ha sittet på en følelsesmessig berg og dalbane siden jeg sto opp rundt hal6 i går mårres.

Planen var å ta det med ro nedover, og det gikk veldig greit, helt frem til Saltfjellet..tok meg flere pauser for å strekke på beina, og fikk tatt noen bilder også..bare se 😊

Meeen..etter Saltfjellet, gikk det på en måte skeis..for jeg fikk en eller annen form for…tjaaa…ikke panikkangst, men noe i den duren..totalt fri for kontroll over eget liv.. For selv hvor mye jeg gleder meg til å være sammen med søstersen ei stund – er dette, i motsetning til alle andre ganger jeg har flakka land og strand rundt – IKKE en situasjon jeg har bestemt meg for å være i..og den følelsen av å ikke ha kontroll over eget liv, er rett og slett for jævlig!!

Så jeg kjørte…og kjørte..og plaga vettet av søstersen på telefonen, for å ha andre å prate med enn bare meg selv, for æ babla jo bærre tull i periode, hehe 🤣

Men til slutt, etter 13-14 timer på veien, fikk både kropp og sjel nok av vissvaset mit, og jeg trødde gampen inn på ei avkjøring et par timer nord for Trondheim..og etter å ha gått som en snurrebass rundt i soveposen ei stund, sovna jeg – og har sovet som en stein i natt 😊

Og nå, nesten nøyaktig ett døgn senere, er jeg lys våken, klar i hauet..og superklar for å gjyve laus på livet igjen..for JA!!! Dette blir garantert bra..bærre vent å se 😉

…og ja..d glømte æ jo å si: GOOOOD MÅRRA 😁❤️

 

11 kommentarer
    1. Flotte bilder! 🙂 Hørtes ikke helt godt ut slik du hadde det, men så bra du våknet til en ny og bedre dag. 😀
      God tur videre! Vink når du passerer Trondheim 😉

      1. Takk for det 😊 Nei det var ikke noe særlig god følelse, akkurat..men dagen i dag har vært så mye bedre..heldigvis..
        Hmm..ble ikke mye til vinkling, da jeg “juksa”, og kjørte via Røros og Trysil i stedet 🙈😉

    2. Flotte bilder fra bygda mi 😀 Men så vondt at tankene skulle slå ut i dumme krumspring på tur ned fra Saltfjellet… men så godt at det gikk bra frem til søvnen tok deg og fikk ryddet det meste på plass. God tur videre.. and take care 🙂

    3. De fineste bilder, Helene, men trist å lese om oppbrudd og angst og at ting blir sånn som dette! Håper du finner roen helt igjen snart! Kjør forsiktig nedover -mulig du allerede er framme! Her kommer uansett mange gode klemmer til deg <3

      1. Tusen takk for det 💕 Ja det er ikke mye moro når sånt skjer, men har stor tro på at jeg kommer til å lande på beina igjen, bare jeg tar tida til hjelp. Er nok kommet meg ned å, ja..men takker så mykkje for gode klemmer..og sender klemmer i retur ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg