TAR LIVET I SLOW MOTION

Tenke seg til, da er det jammen kveld igjen. Jeg har forflytta meg…tja..20 mil, og har bare rett og slett storkosa meg med kjøringa og livet. Nå er ikke planen å kjøre mest mulig – tvert imot, jeg akter å ta livet i slow motion..men skal innrømme at jeg føler for å “rase litt i fra meg” også, siden jeg ikke har vært på veien på en og en halv måned nå.
Med det sagt, så har jeg altså bare kosa meg i sløvetempo i dag, og etter middag tok jeg meg en koselig rusletur.. Yeppz, du leste rett…tøtta har laga seg middag for første gang på evigheter. Poteter & stekt lungemos…oh lykke & steike ta, det var godt 🤩

Men altså, den rusleturen ja.. På tur opp mot Saltfjellet er det et fantastisk fossefall. Har hatt et innlegg om det før, men det er jo SÅÅÅ vakkert der, at et innlegg til tåler dere, hehe

Og nååå står jeg godt parkert for natta – med denna utsikten rett i glaninga.. Yeppz.. Saltfjellet 🤩

Ha en flottersfin kveld videre, folkens..nå skal jeg prøve å få lest noen blogger før jeg stenger av for kvelden.

8 kommentarer

Siste innlegg