TAKK

Dette innlegget er til alle dere utrulig flotte folkene der ute, som har imponert meg over måte de siste dagene. I forrige innlegget mitt skreiv jeg om dårlig helse og dårlig økonomi.. og hvordan det for så vidt er en sammenhengen mellom de to for mitt vedkommende. Og den responsen jeg har fått fra fjernt og nært, har vær helt overveldende. Må visst begynne å forstå at jeg har folk rundt meg, som bryr seg genuint om meg..og at tidligere livsstil, “brølere” og feile prioriteringer fra min side, ikke betyr at jeg i dag “ikke fortjener bedre” enn å ha det sånn. Har faktisk gaula gledestårer flere ganger siden jeg blogga sist.

Så TUSEN MILLIONER TAKK alle dere som har hjulpet meg, både fysisk, psykisk og materielt de siste dagene..og også en ydmyk takk til dere som har hunget med meg i årevis, uten å gi meg opp..

❤️ Æ er sannelig velsigna som kjenner folk som dåkker ❤️

 

7 kommentarer

Siste innlegg