SYKT ENKELT & DARK LULLABY

Som jeg nevnte i forrige innlegg så har kroppen min fått seg en liten kilevink etter piruettdansinga mi i lufta etter at trappestigen min seilte sin egen sjø tidligere i dag. Normalt sett går jeg mye på rein viljestyrke i hverdagen, men bestemte meg for at i kveld skulle jeg pleie vondt’ene litt og bare slappe av. Derfor ble det en sykt enkel middag på Yours Truly i dag. Jeg rett og slett klaska de to siste vegisterkakene i ei steikepanne sammen med litt bønner i tomatsaus..og vipseti-vaps..fungerte krute godt for å bli mett på.

Største problemet nå er at jeg er så sinnsykt fysen på noe søtt…og her er absolutt ingen ting utenom 1/4 pakke sukker – og SÅ morsomt skal jeg IKKE ha det, hehe.

Da sier jeg bare takk & godnatt alle sammen og sov godt etter hvert.

Legger ved en liten bysselallesang.. kanskje ikke helt etter smaken til menigmann da den er en smule mørk, men jeg liker den ❤️

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg