SVARTE NATTA

Mårnings og god fredag folkens.. i dag har jeg også en god del ting som skal gjøres, men tenker det er bedre å fortelle om det i etterkant  – for klok av erfaring veit man jo at planer kan jo faktisk endre seg.

Nå er det fremdeles mårramodus her, og jeg skal ikke plage dere med enda et bilde av kaffekoppen og sudokuen, hehe. I stedet legger jeg ved noen bilder jeg tok i går natt. Eller natt og natt…i alle fall rundt midnatt, og det er faktisk svarte natta for meg. Jeg sleit med søvnen og oppdaga plutselig gjennom mine nærmeste duggfrie ruter, at det faktisk var klarvær nok til at månen titta frem. Så ut med meg..tverr i trynet som fy..og bildene ble da deretter.. for jeg PRØVDE å justere innstillingene på telefonen, men eeeh..det ble som det ble.. heilt grei dokumentasjon av den svarte natta.

Juppziyeppz..ha en flottersfin fredag alle sammen ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg