SVARTE NATTA

…ja her er det svarte natta, altså..både når man legger seg og når man står opp.

Det var temmelig stjerneklart i går kveld, så da måtte jeg ut i mørket og knipse litt. Måtte prøve litt variasjon i lukkertid, og det er helt sprøtt å se hvor mange stjerner det er der ute.

Og trur dere sannelig ikke at jeg måtte ut i mørket i mårres også..med lommelykta som alliert for å finne et høvelig sted som kunne fungere som do.

Og nå sitter jeg godt sammenkrølla på benken min og nyter mårrakaffen, mens jeg glaner ut av vinduet…i svarte (mårra)natta.

Ha en riktig flottersfin dag folkens ❤️

11 kommentarer
    1. GOd morgen!
      Stjernehimmelen er så vakker! Fantastisk når man får disse bildene med lukkefunksjon – og ser stjernehavet 🙂

      God tirsdag til deg 🙂

    2. Så fint du fikk fram mørket. Bruker du mobil eller fotoapparat? Må nok eksperimentere med lukkerhastighet jeg også. Ha en flott, flott dag. 🙂

    3. God ettermiddag 🥰 En perfekt måte å både avslutte og starte dagen med å se på stjernene. Her regner det og er grått, så jeg må nok vente litt med å se opp på lysene på nattehimmelen. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    4. Det er en utrolig flott stjernehimmel for tida, og det er så herlig å stå ute og bare se på alle stjernefigurene og planetene som lyser så sterkt. I dag er det overskya, så da blir det ikke mye å se, men har heldigvis bilder 😉
      Flotte bilder hos deg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg