STRAVA-MÅRRA

God lørdag alle sammen. I dag starta jeg dagen med Strava.

Om du lurer på hva det er, så kan jeg opplyse om at det er en kjekk app som registrerer den fysiske aktiviteten din om du vil se bl.a hvor langt du går eller løper. Den har flere aktiviteter den kan måle, og jeg har testa den på yoga – men da trur jeg nok man må ha enten ei pulsklokke (bare gjetting) eller være Premium-medlem. Det trenger du da IKKE for å registrere ei enkel rute med avstand og tidtaking, sånn som denne fra dagens mårratur.

Det er egentlig ei god stund siden jeg lasta ned appen etter tips fra medblogger Monairens. Har du ikke vært innom bloggen hennes, anbefaler jeg deg å ta en titt..bare å klikke på linken.

Fra jeg lasta ned appen og frem til nå har jeg bare tatt et par testturer for å bli kjent med den. Men i dag bestemte jeg meg for at jeg skal begynne å bruke den hver gang jeg er ute og går – og meldte meg sporenstreks på en challenge der jeg skal nå et mål på 50 km før måneden er omme. Og siden jeg stort sett akkurat har begynt å bruke appen – og det er bare 10 dager igjen av februar bør jeg jaggu få rævva i gir, hehe.

Da får dere ha en riktig fin dag videre alle sammen ❤️ Legger ved et par bilder fra turen, og så finner dere den siste TikTok’n min HER.

8 kommentarer
    1. Så gøy at du også har begynt å bruke Stravaen 😀🚶‍♀️Artig å følge deg på den. Du klarer ratt challengeren på bare 10 dager du med den lengden du har klart på turen i dag 👍
      Tusen takk for link til bloggen min 😊
      Ønsker deg en fin lørdag 🥰

      1. Takk, syns det var kjekt å kunne holde litt kontroll på turene ☺️ Og håper i alle fall at jeg klarer challengen 🤞😊 Morsomt å følge deg også.
        Og klart jeg må linke, vettu 😉🥰
        Takk for det og det samme til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg