STJÅLET & PIZZA

..yepp, med et “og” i mellom..IKKE stjålet pizza altså, hehe.
Jeg gidder egentlig ikke si så veldig mye om dagen min i dag, annet enn at følelsen fra i mårres har fulgt meg i hele dag. Men jeg har heldigvis hatt avbrekk med litt anna å fokuser på enn kvalmende sjølmedlidenhet, og det er jo ikke verst bare det.
Jeg melda litt med ei på Snap tidligere i dag som satt å så på en film som jeg syns virka spennende. Nemlig “Stjålet”.

Kreditt: Netflix og Filmpolitiet

Jeg hadde så vidt lagt merke til at den kom på Netflix for et par dager siden men jeg hadde enda ikke klikka meg inn for å sjekke ut hva den egentlig gikk ut på. Men når hun jeg teksta med sa at hun syns den var bra, klarte jeg bare ikke å dy meg, og leita den frem og sjekka traileren. Joda, den ville jeg se. Men så fant jeg ut at det var faktisk rundt middagstid alt, så da heiv jeg meg rundt og laga meg restepizza servert med iskald melk til som jeg  kosa meg med til filmen.

Om du lurer er det en skikkelig god, gammeldags hjemmelaga 80-talls pizzabunn med tacokjøttdeig, løk, kyllingskav og bacon under osten. Jeg SA jo det var restepizza, jo.

Når det kommer til filmen var jeg veldig fornøyd, og jeg satte pris på at de brukte nesten utelukkende samisk tale. Det eneste jeg nå sitter og har i bakhodet er: Hvor lang tid kommer det til å ta før dissa (i mitt hode) halvhysteriske forståsegpåerne kommer til å lage kvalme og hyle opp om dyremishandling & you name it???! Sier ikke noe mer om saken jeg, men anbefaler virkelig å ta en titt på filmen. Legger ved traileren nedenfor.

Og nå veit jeg jaggu ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen/kvelden. Litt i tidligste laget å gå å legge seg FØR barne-tv tid, da..eller?

Ha uansett en flottersfin ettermiddag og kveld der du er ❤ Ses etter hvert.

4 kommentarer
      1. Hehe, ja det sier de på pizzasjappene også, når jeg bestiller melk i stedet for brus å drikke. Men de aller fleste gangene har de tusla seg på kjøkkenet og fixa meg et glass melk 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg