STILLE MÅRRA

I dag våkna jeg temmelig tidlig.. eller, 6 er ikke SÅ tidlig da – men når det enda er temmelig mørkt ute og småkjølig i rommet, får i alle fall jeg lyst til å holde meg under dyna ei god stund ekstra. Men til slutt måtte jeg opp og ut i et temmelig påtrengende ærend, og da var det bare å starte dagen.

Så nå har jeg fått unna mårrarutinene og har meg en stille mårra ikke så alt for mange metrene unna heimen og nyter frokost og mårrakaffen til temmelig flott utsikt.

Det er ok utsikt fra vinduene mine..men regn og dugg gjør utsikten temmelig redusert.

Og utsikta gjennom døråpninga kosa jeg meg med i hele går, da det høljeregna og jeg valgte å holde meg i ro inne hele dagen.

Som dere ser står jeg temmelig nært veien, men det har ikke plaga meg et sekund. Trur det kjørte 8 biler forbi i løpet av hele gårsdagen.

Men i dag er jeg nødt til å surre videre, for å unngå å tappe fritidsbatteriet helt ned til grensa.. Har kun lada mobil på det denna gangen, og brukt ene led-lampa mi i kanskje 2 timer til sammen – og likevel kan jeg stå i ro max 2 døgn før jeg må videre.

Juppziyeppz & that’s it for nå. Ha en nydeligvakker onsdag – og nei, ingen ny TikTok akkurat nå.. men det kommer 😉

10 kommentarer
    1. Det er så vakkert, og jeg klør i fingrene når jeg ser all den fine “reinmosen” Ja det må være litt kjølig å lufte baken nå når høsten kommer, eller har jeg rett i at du har en do inne i huset? Ha en fortsatt fin midtiukendag, klems 🤗

      1. Nettopp..det er sånn jeg også føler det når jeg ser sånt terreng ☺️ Ja at det er en kjølig opplevelse er sikkert og visst – men må man, så må man. Har do inne ja, men det er beregna på å bruke i kun nødstilfeller for å slippe å konstant jakte på steder som tillater tømming 😊 Takk for det, og en fortsatt fin dag til deg 🥰 Klemz

    2. Ja, det merkes at det er blitt mørkere og kjøligere på morgenen nå.😅 Vi fyrer i ovnen hver dag her.
      Ser veldig koselig ut der du står nå.🤩
      Nyt ferden videre.🥰

    3. Ser helt nydelig ut, Helene! Kos deg så masse du kan! Det der er rein frihet! Synd du må kjøre for å lade, men kanskje kommer du til et enda flottere sted…. du vet – bak neste sving….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg