SPA-DAG

Oh yes… I dag har jeg hatt meg en spa-dag…ala Helene 😉

Nå er såpe og klut blitt min faste følgesvenn, men i ærlighetas navn er det ikke hver dag jeg gidder å varme mer vann enn til en såkalt kattevask. Men i dag var det full stripping og skrubbing fra topp til tå..og så avslutta jeg med ei øyemaske jeg fikk hos søstersen da jeg var der, før jeg tok et dypdykk i boksen med fuktighetskrem.

Gjett om det føltes godt, da 🤩

Og stort lenger er jeg ikke kommet med dagen min.. unntatt at jeg har fått ut en ny TikTok, og den finner du HER

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg