SØSTER-DATE

I dag er det meninga at jeg skal begynne å bevege meg mot nord igjen.

Men først skal jeg og søstersen svi av litt gryn ei vakker sjel vipsa meg for noen dager siden og øremerka nettopp det: Å ta med meg ho på kafé.

Dette er ekstra kjærkomment akkurat i dag, både fordi jeg ikke aner når jeg får se henne igjen, men også fordi dagen min starta ikke heeeelt ideelt (det har æ skravla om på TT) Jeg føler meg så ubeskrivelig heldig, og er sykt takknemlig for all støtte og hjelp jeg får fra vilt fremmede. Jeg veit at folk ikke ber om noe tilbake, men jeg håper virkelig at den dagen kommer at jeg kan være en like stor støttespiller for andre som trenger det.

Nå er tante sin mini levert i barnehagen og vi har funnet oss et lite, koselig sted hvor vi kan ha oss en søster-date med litt lunsj før jeg setter nesa nordover.

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

8 kommentarer

Siste innlegg