SØNDAGSTANKER…

God søndag, folkens..vet ikke hvordan det er der dere bor – men her har det høljeregna i flere dager, så veiene veksler mellom å være såpeglatte og helt bare.. Akkurat nå er det opphold og et lite solgløtt..men i følge YR skal det fortsette å pøse ned senere – og i dagene som kommer..akk ja..hadde det nå enda vært våren som var i anmarsj – men deeeet må vi nok vente på enda ei god stund her nord..

Søndag, ja..normalt sett bryr jeg meg ikke så mye om hvilken dag det er i uka – gjør liksom det jeg må og vil gjøre, uansett..og i dag hadde jeg i utgangspunktet tenk å ta i noen tak hos ei venninne..men meldte avbud alt i går, da jeg bare sånn helt ut av det blå, fikk et eller annet sykt “anfall” da jeg var på butikken..mista nesten alt av syn på høyre øyet..isjameg da!! Er garantert en kombinasjon av at jeg har styra noe veldig de siste dagene, som har gitt veldig stiv nakke-muskulatur og en rygg som kjennes ut som om noen knivdolker den –  og at jeg antagelig trenger briller. Har vært plaga med migrene tidligere – men krysser virkelig fingrer og tær for at det ikke kommer noen slike anfall mer..

Så med dagen fri, hadde jeg egentlig bestemt meg for å jobbe litt i leiligheta mi i stedet..har kjøpt inn litt maling og stæsj..men da jeg våkna i mårres, og så at jeg hadde sovet helt til klokka 8 (våkner vanligvis rundt halv6 – 6..) innså jeg at jeg nok er litt mer sliten enn jeg hadde trudd – og bestemte derfor at dette skal bli en sløvedag, der jeg ikke gidder å stresse med noe.

Derfor sitter jeg nå i skrivende stund og koser meg med kaffe og ei vaffel, fylt med vaniljekesam og bringebærsyltetøy. Og i tilfelle du lurer..nei – jeg har ikke gidda steike vafla i dag – var noe jeg rota frem fra “kriselageret” mitt i fryser´n, hehe =P

Og utsikta herifra – på klare dager – er som nevnt tidligere – absolutt ikke å forakte =D <3

Ellers prøver jeg å finne ut hva jeg EGENTLIG skal foreta meg med den andre bloggen jeg har snakka om..hadde tenkt å bruke samme plattform som denne, så jeg slipper å forholde meg til to måter å jobbe på..men nå må man jo søke om å få opprette en blogg..og det ser ut som om det kan ta tid. Fikk beskjed om at det var stor pågang – og at de forbeholder seg retten til å avslå søknaden..og jeg vet egentlig ikke hva jeg syns om det.
Derfor vurderer jeg å bruke en annen plattform..samtidig som jeg er tilbake i tenkeboksen om å “raurøske” denne  bloggen, så den blir mer brukanes til det formålet jeg har tenkt..hmmmmm…tjaaa..uansett må jeg vel begynne å få den berømte finger´n ut – og få gjort noe med det – så jeg ikke ender opp med at det bare ble en dårlig idé som rant ut i sanden..

Ha en super søndag videre da, alle sammen..så “sees” vi plutselig 😉

 

#søndag #søndagsblogg #søndagstanker #solgløtt #utsikt #sløvedag #kaffekos #vaffel

 

 

5 kommentarer
    1. Hva skal den andre bloggen inneholde da? Ja, det er ikke så lett nå som før å bare sette i gang ting. Godt du fikk komme over med denne da 🙂 Ikke alle fikk jo det en gang 🙂 Spent på å høre hva planen er 🙂

      1. ..veeel..tanken var at den andre bloggen skal omhandle “det andre livet mitt”..som er bylivet..med trening, kosthold, helse, oppskrifter, interiør, hobbyer.. Da jeg oppretta zoeticWorld, var tanken at den skulle inneholde kun natur og friluftsliv, samt alle turene mine land og strand rundt..og ikke blande inn alt det andre. Både navnet og utseendet på denna bloggen, blir for meg liksom helt feil til sånt “fellesbruk”…meeeen..er tilbake i tenkeboksen, hehe😁

    2. Hehe… Ikke lett.
      Det er lang ventetid på blogg nå. Mange som fortsatt venter på å komme over… Og det må jobbes sinnsykt for å få lesere… 4 til 5 innlegg hver dag og kommentere masse og dele overalt… Orker du dette med 3 blogger. 😀 Del heller opp dagene… Søndag er tur blogg og noen andre dager trening og hjem og sånt…

      1. Ja jeg har skjønt at det er mye styr her inne, nå..men det får nå stå sin sak det,hehe =)
        Når det gjelder å dele opp bloggen sånn som du foreslår, kjenner jeg at det blir ikke aktuelt – det blir for det første alt for “nazi” for min del, å skulle legge det opp etter dager..for plutselig kommer det en såkalt tur-blogg-dag, der jeg ikke har noe å skrive om..eller at det kommer maaaange dager etter hverandre..så nei, det er IKKE min måte å jobbe på. Dessuten er det dette med navnet på bloggen, da – alt er laget med kun natur, friluftsliv og landeveien i tankene – så da blir det heller til at jeg skipper hele greia.. Men du skal ha tusen takk for idéen =D <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg