SØNDAGSMODUS

Da er jeg allerede godt i gang med en ny dag, og det er vel kanskje god folkeskikk og si GOD SØNDAG alle sammen. Veit ikke med dere, men jeg sov veldig lenge i dag.. altså sov, ikke bare lå lenge og rulla. Våkna ikke før ca 6.30 – og det er ikke vanlig. Men godt var det. Fikk meg i en skikkelig god søndagsmodus.

Akkurat nå sitter jeg og koser meg ute på verandaen og titter utover hagen. Var å fant frem en gammel, koselig pynt i går (med kunstig plante), og det virka straks mye triveligere der ute.

Og siden det er søndag og søndager er blitt rundstykke-dag for Yours Truly, ble det da rundstykker med hhv ferskt rabarbrasyltetøy og nugatti zero til frokost.

Ellers innser jeg at jeg må tilbake i tenkeboksen nå, for å prøve å finne ut hva jeg skal gjøre videre fremover. Da tenker jeg primært bosituasjon, men også for å klare å finne noe som kan gi meg ro i sjela. Men deeeet blir for mye å ta over frokosten, så jeg skal heller lage meg et innlegg om akkurat dette seinere.

Ha en riktig fin søndag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg