SØNDAGEN SÅ LANGT

God mårra og god søndag alle sammen. Detta blir bare et lite øyeblikksinnlegg for å fortelle om søndagen min så langt. Jeg har nemlig den store utedagen i dag.

Jeg har vært ute sia klokka 7.30 (ca) Var nemlig våken klokka 3, og fikk ikke sove. Så klokka 5 sto jeg opp og tok alt av mårrarutiner samt mårrabubbel på TikTok OG Snap. Deretter bar det ut og styre med litt ting & tang, inkludert å prøve fiskelykken. Et par napp men ingen som ville bli med på land. Og nå har jeg jaggu klart å slite av en sluk, så da blir det bålkaffe og brødskiver med brunost snart.

Så det har vært en super utedag til nå. Bare se, klokka var ikke bikka 10 da jeg screenshot’a detta. Har jaggu labba godt over 2 km alt.

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R.

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg