SØNDAG…RETT OG SLETT

God formiddagsmårra og god søndag alle sammen. Og jada, for å være hyggelig kan jeg si god 1.søndag i Advent også. Jeg har lagt ut ei lita hilsning til folk og fe på både Instagram og FB-historia, og tenker at det får holde siden jeg ikke har noe eget hjem å vise frem akkurat nå. Så for meg er det rett og slett søndag, og ferdig med det.

I dag klarte jeg faktisk å sove til rundt halv 8, og var utrulig nok ikke ute av sengklærne før etter 8. Og bare det i seg sjøl var himla godt. I tillegg er det temmelig mildt ute akkurat nå, så jeg fikk meg en laaang mårrakaffe-runde på plattingen hos go’venninna.

Og nå sitter jeg bare her og søndagssløver i kosedressen og funderer over detta livet mitt 😉

Ha en flottersfin dag alle sammen ❤️

2 kommentarer
    1. God søndag og advent 🥰 Jeg markerer ikke adventstiden noe særlig, bare tenner adventsstakene i vinduene og den på bordet. Benytter dagen til å sløve og kose meg jeg også, for i kveld skal jeg nemlig i Folketeateret og se Reisen til Julestjernen. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg