SØNDAG & PLANLEGGING

Goood mårra, godtfolk…i dag ble jeg kjæmpehappy når jeg sto opp og titta ut på verden.. Det regner & bløs..og du hildrande du så deilig temperatur jeg sitt å nyt mårrakaffen i. Ja for jeg har fremdeles vinduet åpent døgnet rundt 😉

Så ekstremt oppløfta av årets første, lille antydning til vårfornemmelse – satte jeg meg ned for å studere kartet og fergeruta til i mårra.

Hvor veien går? Har ingen peiling..men siden det ikke blir tur til søsteren og dermed østover, stemmer jeg for å trekke litt vestover. Den sida av landet har jeg tross alt ikke vært så veldig mye å herja på, så det kan bli interessant. Men om det går rett vest nede ved Trondheim, eller om vi venter til Dombås, trur jeg vi tar så det kommer.. Og folkens – har dere litt oppdatering til meg, om hvilke fjelloverganger jeg evt. bør styre unna på denna tida av året –  så del – del, Pretty Please ❤️

Og så var fergeruta, da.. I utgangspunktet hadde vi avtalt 12-ferga…men nu er ho gamla bitt av basillen, så akkurat der er ikkje siste ordet sagt.. Det er jo jeg som kjører, så når det kommer til kompisen, tenker jeg: Vil du værra me, så heng på, hihi..

20 kommentarer

Siste innlegg