SØNDAG PÅ SANDER

I natt har vi faktisk sovet innendørs.. Vi bestemte oss nemlig for å dra å besøke ei felles venninne av oss, som vi ikke har sett på tusen og dævelten år…nettopp fordi hun er utflytta fra nord-Norge. Både jeg og kompisen trudde ho fremdeles bodde rett i utkanten av Oslo – så i alle fall jeg ble supersjokka da jeg fikk vite at hun nå bor på Sander i Kongsvinger..for der i distriktet er jeg jo nesten lommekjent, hehe. Så i går ettermiddag var vi fremme hos henne og sønnen hennes…og hadde ei supertrivelig stund der.. Vi fikk servert biff stroganoff & ris til middag, og nystekte brownies til kaffen..som jeg selvfølgelig glemte å ta bilder av.. Men duuuuh så deilig det var.. Og når hun hørte at vi hadde tenkt oss innom søstersen i dag, som bor bare en liten time unna her, foreslo snille venninna at vi kunne sove over hos henne.. Noe jeg faktisk takka ja til..for selv om jeg trives best i bilen, prøver jeg selvfølgelig å ta hensyn til kompisen.. Jeg veit jo hvor uvant livsstil dette er for han, men likevel har han ikke insistert på å sove under tak, etter den natta på Dombås på begynnelsen av turen… Så nå syns jeg han fortjente å få ligge inne ei natt, hehe – og dermed har vi nå fått en veldig trivelig søndag på Sander..med nydelig utsikt..

..og god frokost og koselig skravvel, før vi nå surrer videre..og selvfølgelig mårrakaffe..

..og mårrarøyk…si kompisen 😉

Ha en flottersfin søndag, alle sammen… CU L8R

4 kommentarer
    1. så kjekt å få et slikt døgn ,det blir jo ikke det samme å overnatte hos kjent folk som på et overnattingsted som på Dombås,hadde takket ja jeg også ttil venninne ,og kos deg hos søsters

    2. Deilig å være på tur, men veldig godt å sove inne syntes jeg 😉 Koselig å dra på besøk til venninne sånn, spesielt hvis det er en stund siden deres sås sist. Har vært mye på Kongsvinger da jeg var yngre, ettersom mamma er fra Nord Odal 😉 Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg