SØNDAG I HEIMEN

God mårra , godtfolk..da er det jammen søndag i heimen igjen og nå sitter jeg her med mårrakaffen min, og titter ut på gråværet. Det har blåst konstant sida jeg parkerte her på fredag, og med temperaturer på kun 4-6 grader og snøflekker både hist og her, er det temmelig mye kulde i den vinden. Tro meg, jeg har allerede vært en tur ute på do (bruker det inne kun når jeg ikke har mulighet til å få være i fred på det store ute) Inne er det enda rått og kaldt, men jeg har tent opp nyovnen..

Jeppz, detta fungerer.. Det gjør IKKE den fancy, flotte saken jeg kjøpte – og nå har jeg prøvd alt, inkludert et tips jeg fikk fra en kompis i går, så nå gir jeg opp hele ovnen. Skal reklamere på den, men har ikke store forventninger til noe som helst.

Siden været har vært så elendig og det har regna stort sett hele helga, er det ikke mye å finne på ute akkurat. Men jeg rakk en liten fjelltur mellom elingene i går ettermiddag, og det kommer det et innlegg om bare jeg får sortert bildene 😊

Nå er det frokosttid her, så ha en flottersfin søndag, alle sammen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg