SOMMERLISTEN 2023

Nå om dagene nyter vi gode dager her i nord, med sol, varme og late dager. Jeg har jo planer om å ta meg et par lengre turer før sommeren er over, men man trenger jo noe koselig å gjøre ellers også. Så da laga jeg meg ei sommerliste.

For mens jeg var i tenkeboksen på gode og billige sommeraktiviteter kom jeg til å huske først sommeren da jeg begynte å drifte denna bloggen, nærmere bestemt 2017. Da ble jeg inspirert av medblogger Annebe som hadde skrevet seg en “to do” liste over ting hun ville gjøre, som var tilpassa helsa hennes akkurat da.

Og med den sommerlista i minne har jeg laga meg ei ny liste over ting som jeg akter å gjøre før denna sommeren er helt over.

Som dere ser er det en grønn prikk bak det ene ordet.. det er fordi da jeg var på den kjøreturen i går stoppa og kosa meg med årets første softis, og dermed var en av sommerens aktiviteter i boks.

Smart med ei sånn liste, ikke sant?

 

 

6 kommentarer
    1. Nå ble jeg inspirert til å lage en egen liste, og jeg skal virkelig lage en også. Det er ikke flust med penger nå etter at jeg ble pensjonist, og da er det fint å finne ting som ikke koster noe eller bare litt. Jeg har ikke smakt årets første Soft ice enda, så det skal definitivt så på lista mi også. Ha en fortsatt fin midtiukendag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg