SOMMERLISTA & VERDENS KULESTE MENY

God mårra, god lørdag og god, ny måned. Etter forrige nattas kamp mot mygga som resulterte i ekstremt dårlig søvn, har jeg i natt stått på den perfekte plass i forhold og var faktisk ikke ute av senga før 6.30.

En ny måned ja..den vil jeg starte med å ta i bruk sommerlista mi.

Veit du ikke hva jeg snakker om, kan du lese mer om det HER.

I alle fall, etter gårdagens hendelser kveldsparkerte jeg jo tidlig og fant ut at jeg trengte ei lita, koselig oppmuntring så jeg plukka meg en flott bukett med blomster for å pynte opp med.

Dere la kanskje merke til den på kveldsinnlegget mitt i går, der jeg tok opp spørsmålet om en drittdag virkelig er en dritt-dag? I alle fall tar buketten seg godt ut på kaffebordet mitt nå på mårran.

Og dermed kom det et nytt punkt på lista mi.

Ellers lovde jo månedens første overskrift fra meg, verdens kuleste meny. I alle fall syns jeg det.

Fant den i et blad da jeg satt og venta på at bilen min skulle bli ferdig på verkstedet i går. Den ER kul, ikke sant?

Ha en riktig nydeligvakker dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg