SOMMEREN SÅ LANGT..

…vet ikke om det er flaut – eller beint ut latterlig..men jeg oppdaget nettopp at det er nesten 2 måneder siden siste innlegget mitt her. Heeeerrefredogfader, da..snakk om at latskapen blomster hos enkelte av oss, hehe 😂

Men nå kommer i alle fall et lite sammendrag av sommeren min så langt – og så får vi se om jeg klarer å knø meg til å være litt mer aktiv videre fremover..

Det første som sto på tapetet, var å få bilen gjennom en ny EU-kontroll..og uten større utlegg enn et hjullager, en lenkearm, et par lyspærer og nye vindusviskere, var Buster min klar for 2 nye år i min tjeneste.

Da bestevennen var friskemeldt, satte vi nesen sørøstover, med det for øyet å besøke søstersen, som jeg ikke hadde sett siden november i fjor.

Jeg kursa meg ned gjennom Sverige, og hadde et par – tre flotte dager i de svenske skoger 😉

Et lite, koselig vann hvor jeg sov ei natt..aaaner ikke  hvor..

Dette er faktisk et 2000 år gammelt meteorkrater, et eller annet sted i midt-Sverige.

Da jeg kom meg over på norsk side, la jeg turen innom Hessdalen, og tok meg en aldri så liten fjelltur der ♥️

 

 

Så – endelig kom jeg meg ned til søstera mi, og ble det naturlig nok stooor gjensynsglede..og vi var å surra litt rundt på dagene, og kosa oss i godværet. Et av stedene vi endte opp på, var Gruetunet på Kirkenær, med masse flotte, gamle bygninger å se på.

Meeeen..Adam var visst ikke så lenge i Paradis, sies det..og jeg var i alle fall ikke så lenge hos søstersen – for ei lita uke etter, satt jeg på et fly nordover, for å starte del 2 av ferien. Jeg møtte for ei lita tid tilbake, en som jeg likte ganske så godt – og fant ut at jeg (for å bli bedre kjent med han) skulle slå til på tilbudet om å være med han i bobilen, på en ukestur til Sel – og dansebandfedtivalen der.. (dåkker som kjenne mæ og musikksmaken min – yeppz, mulig at galskapen tok overhand ei stund, hehe 😜)

Åkke som..jeg lot bilen stå igjen sørpå, tok fly nordover..og endte opp med å ha ei fantastisk uke, med mye latter, sang og morro, sammen med fantastiske folk.

Festivalplassen lå vakkert til langs Gudbrandsdalslågen.

Det var ei uke med full fart og masse musikk, både inne i storteltet..

..og ute ved og i det mindre teltet..

Og ellers gikk dagene med til sløving, kos og fin utsikt (les: biler)

Men uka tok slutt..og med den, idéen om å komme nærmere innpå et annet menneske. Helt ærlig, så er jeg nok for “vill” for mitt eget beste. Han kjørte meg ned til søsteren, og var sammen med oss der et par dager, før vi skilte lag – enige om at vi er alt for forskjellige.

De siste dagene nå, har gått med til å være sammen med søstera mi og barnebarnet hennes.

Vi har farta litt rundt, og bare kosa oss.

Har t.o.m fått knødd meg til å se Nes kirkeruiner..utrulig kult.

 

Så slik har grovt sett min sommer vært så langt. Jeg har planer om å farte litt rundt for meg selv ei lita stund nå..noe som trengs for å komme litt til hektene igjen..på mange måter..

Så følg med..kaaanskje kommer det et nytt blogginnlegg susende 🤗

10 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt å se deg her inne igjen. Fantastiske bilder du har tatt. Tittet forresten innom begge bloggene din i formiddag og så det var intet nytt 🙁 Men nå så kom det. Herlig.
      Synd med det selskapet da at det ikke ble noe mer. For den personen virket utrolig snill og hyggelig da. Men sånn er livet…Klem herfra 🙂

    2. Koselig å se deg innpå her igjen 🙂 Fin ferie da, og fint med litt sosialt selv om det ikke blir “noe mer”. Hørtes koselig ut i alle fall 🙂

    3. Se der ja,, tror ikke jeg har vært innom bloggen din før. Men det kan jo være det minnet som slett ikke er som det var en gang 😀 Men kjente i alle fall igjen første bokstaven i bilnummeret 😀 Artig innlegg med masse opplevelser på godt for det meste 🙂 Lykke til videre i sommer 🙂

      1. Takk så mye for koselig kommentar..tok litt tid før jeg fikk svart, da jeg har vært på farta de siste dagene 🤗 Vet ærlig talt ikke om jeg har vært innom deg heller..men det kan man jo rette på 👍😊 Takk for det, og god sommer til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg