SOLGLØTT & ISKALDE FINGRER

Titt-tei og god mårra alle sammen. I dag begynte jeg å våkne til liv allerede rundt 4.30, noe som ikke er så unormalt på denna tida av året. Heldigvis klarte jeg å ligge og småslumre litt ekstra, men etter hvert var det bare å komme seg ut av soveposen. Ligger jo på sofaen her, og gidder ikke å skitne ut sengetøy unødvendig. Deretter var det de vanlige mårrarutinene, og litt over 6 var kaffen kokt og jeg var ferdig påkledd, klar til å nyte mårrakaffen ute på verandaen.

Og akkurat i det jeg var på tur ut døra, oppdaga jeg et fantastisk syn.. nemlig solskinn.

Faktisk er sola kommet så høyt på himmelen nå at den skinner ei stund inn i stua. Oh lykke!

Dessverre er verandaen på feil side av huset til at man kan nyte mårrasola der, så jeg ble stående ei god stund foran vinduet og bare nøt de fantastiske solstrålene i ansiktet.

Deretter tusla jeg meg ut og satt kjempelenge ute på verandaen og kosa meg med mårrakaffe og frisk luft. Det er blitt opphold og klarvær nå – og kaldt. Veit ikke hvor mange grader det var i mårres, men jeg endte i alle fall opp med så iskalde fingrer at jeg nesten ikke klarte å taste på telefonen da jeg skulle legge ut en mårra-snap.

Men det var utrulig deilig med den klare, friske lufta som er her..og man blir jo ikke akkurat lei seg av utsikten heller, hehe.

Men nå har jeg sittet inne såpass lenge at fingrene er opptint, så da er det klart for en ny runde med kaffe på verandaen – denna gangen med frokost i tillegg.

Ha en riktig flottersfin dag da, folkens ❤️ CU L8R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg