SNART TAKEOFF

Yeppz & juhuu..da var det blitt mandag, og dagen er her..nå er jeg på tur til å legge ut på en lengre roadtrip sammen med en kompis. For de som ikke har fått med seg ting & tang her, så er det da en gammel venn av meg, som jeg har fått igjen kontakten med. Han er homofil og godt gift..og gubben hans er å går på skole i utlandet, så nå har kompisen tatt seg en lengre avspasering for å farte litt rundt på landeveien sammen med meg. Det skal bli sykt interessant 😁

Yeppz, da er siste rest som skal være med, stappa ned i en sekk – les: matvarer & strikkinga..

Og samegutten min venter så ivrig..

Ellers veit jeg rett og slett ikke hvor ofte jeg får blogga nå, men oppdateringer kommer. Og på forhånd må jeg be om unnskyldning for at det kommer til å bli veldig lite kommentering fra meg.. Ting tar tid, det veit dere jo…og å bo i bilen, jobbe på telefonen og ikke ane noe om nettdekning fra sted til sted…vel, da kan det raskt skjære seg 😊

Så nå er det bare å få i seg litt frokost og reste av mårrakaffen..

..og nyte synet av de vakre blomstene jeg fikk, før jeg suser avsted 😊

PS..følger du meg på Instagram, får du se historier fra turen der 😉

11 kommentarer

Siste innlegg