SNART ON THE ROAD AGAIN

God mårra og god onsdag alle sammen. Akkurat nå sitter jeg ute på verandaen og har en liten pause. Holder blant annet på å impregnere de gamle vår/sommerskoene mine.

De har sett sine glansdager, men de får holde en sesong til.

Det er godt å ha mårran med seg. I dag var jeg oppe rundt 5.30 og tenke seg til – jeg våkna til nykokt kaffe. Æ meine wow!!

Det er nesten ikke til å tro at kompisen faktisk har samme døgnrytme som meg. Til sengs etter barne-tv (ok, litt drøyt da) og opp i otta.

Akkurat nå sitter han og har ei livesending med mårra-quiz på TikTok-kanalen sin. Det tar sin tid, noe som passer meg perfekt for da får jeg god tid til mitt mårrabubbel på TikTok, Snap og blogging før vi hiver oss til og pakker i bilene. I dag er det nemlig on the road again, så får vi se hvor første stopp blir. Vi tar det på sparket..wohoo 😊

Ha en riktig flottersfin dag ❤️ og så finner dere det siste mårrabubbelet mitt på TikTok HER.

7 kommentarer

Siste innlegg